joi, 11 decembrie 2008

Romanta ei - Ion Minulescu


Când vei vedea-ntre geamuri, la fereastră,

O cupă de cristal,Şi-n cupa de cristal,

o floare-albastră

-Simbolul unui rendez-vous banal

-Oricine-ai fi, să intri fără teamă,

Căci gura mea te-aşteaptă

Şi trupul meu te cheamă!...

Necunoscut, sau prieten vechi,

Nu-mi pasă!...

Oricine-ai fi, tu poţi intra oricând la mine-n casă,

Căci casa mea e casa tuturora,

E madrepolul magic de mărgean

Spre care năvile-şi îndreaptă prora,

Să-şi caute-adăpost în plin ocean...

Şi-aşa cum sunt

-Femeie sau fecioară,

Plebeie anonimă sau regină

-Eu te primesc cu-aceeaşi simpatie

Şi-oricine-ai fi,

Al meu eşti pe vecie!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Bine-ai venit, preludiu de chitară!...

Bine-ai venit, final de mandolină!...



Niciun comentariu: