luni, 25 mai 2009

Dar...


Sunt oare singura care nu-si da seama foarte usor cand viseaza si cand e realitatea care ma apasa? Totul e atat de usor in vis...si nu trebuiesc suportate nici consecintele actiunile...pur si simplu te poti trezi si o poti lua de la capat..Marea diferenta e ca in vis nu putem simti nici un fel de durere si asa putem face diferenta intre cele doua lumi...cel putin eu...Nu sunt o persoana optimista...nu-mi place soarele...prefer luna...nu suport lumina zilei...prefer noaptea cu stelele ei...nu-mi plac oamenii...imi plac animalele, de la ele macar stii mereu la ce sa te astepti...nu-mi plac chestiile vesele...se termina mult prea repede si nu reusesc decat sa te amageasca sa te faca iar sa visezi ca sa te tranteasca in realitate fara sa te pregateasca...Am abandonat armele si am renuntat sa ma lupt cu morile de vant...ciudat era ca mereu ma razbeau....Am incercat sa duc o lupta cu mine si pana si in fata mea am pierdut....oricine isi cunoaste limitele si trebuie sa se declare invins inainte de a atinge ridicolul...Si in urma a ramas liniste si in fata intuneric...


2 comentarii:

bunnybear spunea...

dar din vis te poti trezi cand iti e lumea mai draga si cand adormi iar iti doresti sa continui visul, numai ca foarte rar se intamplata. Daca poti constientiza in vis ca doar un vis este lumea ta....

Walk Trough The Sunshine spunea...

si oricat de mult ne-am dori nu reusim sa traim doar vis...doar in momentul in care renunti definitiv reusim sa traim in lumea aia...renunti la tot ce e material si iti controlezi viata de dupa...lupti si suferi...alegerea e grea...