miercuri, 23 septembrie 2009

Discutie cu o voce neascultatoare


-Te-ai vandut...Ai vrut sa dovedesti ceva...Ai vrut sa te razbuni...
-Da! Am facut-o! Si ce-i pasa unui ticalos...unui mojic...unui mincionos? Fustangiule de cand iti pasa de orice altceva in afara de tine? M-am razbunat...m-am razbunat pe mine si pe toate gasculitele de dinaintea mea...si am razbunat toate gasculitele ce imi vor urma...dar nu vei fi vreodata capabil sa intelegi asta...Acum esti liber sa faci ce vrei...uita ca am existat...uita ca am fost vreodata...uita tot...
-Ti-ai semnat singura trasferul in Iad prin asta!
-Cat mai departe de tine si va fi totul extraordinar! Ceea ce nu stii tu despre mine este ca din Iad vin...nu poti spune ca e un chin ca ma intorc acasa nu?
-Cine esti de fapt?
-Daca afli vreodata anunta-ma si pe mine...asta caut si eu...De un lucru cel putin sunt mandra...nu o sa ma uiti asa usor..la urma urmei nu prea conteaza cum raman in amintire...important e ca raman..iar faptul ca-ti las un gust amar ma inalta in zborul meu catre nicaieri...
-Ce te-a transformat in monstrul de azi?
-Eu...monstru...atunci tu cum te numesti? Demon? Tot ceea ce te-a adus pe tine unde esti acum inmulteste cu 10 si vei obtine ce mi-a omorat mie sufletul fara sa-i aprinda o lumanare macar sa-i calauzeasca pasii...Mi-au omorat sufletul...l-au lasat sa se piarda in intuneric...si nimeni nu vrea responsabilitatea...nici macar vinovatii...
-Si cu nevinovatii ce ai?
-Arata-mi un om nevinovat ce nu a omorat un suflet sau nu l-a ciobit cel putin odata...aici deja numai este vorba doar de mine...eu am incetat sa mai contez si automat sa mai exist de mult...Sa-ti fie mereu frica de omul ce nu mai are nimic de pierdut...de omul caruia nu-i pasa nici de el nici de nimeni...Nu are nimic de pierdut...si poate face cel mai mult rau...
-Nu te simti niciodata singura?
-Ba da! O parte din mine e inca umana...si partea aceea infima are momente cand pune stapanire asupra-mi...dar am invatat sa ma iau singura in brate..Eu am nevoie de un om nebun langa mine...de un om asemeni mie...iar un asemenea om nu-si va gasi niciodata locul nicaieri...stiu asta ca doar nici eu nu o fac...
-Esti ca mine...
-Niciodata nu vei gasi doi oameni la fel...in cel mai ingrijorator caz vei gasi doi oameni care se aseamana foarte mult...si atunci sunt doua posibilitati...ori doua tornade se ciocnesc si dispar...ori se intetesc creand un dezastru de neocolit...
-O sa te lasi vreodata ocrotita de altcineva?
-O sa te lasi vreodata tinut in brate cand numai poti?
-Nu!
-Atunci de ce pui intrebari al caror raspuns il stii deja? O sa ma dau celui ce-mi va aduce luna de pe cer...si bineinteles celui ce va intelege ce vreau sa spun prin asta..
-Nu ceri cam mult?
-Da de unde chiar ma gandisem sa mai ridic pretul...Am incetat a ma visa stea calauzitoare...zbor mult prea repede pentru a se tine pasu cu mine..
-...



Niciun comentariu: