vineri, 2 ianuarie 2009

Mai sper...


Din cind in cind imi vin si mie in cap lucruri care n-as vrea sa uit. Asa ca am sa le astern intr-un file nou…


”Lucruri de tinut minte”.


Printre ele…se numara:


“Ura este singura otrava care otraveste pe cel ce vrea sa otraveasca si nu pe cel pe care ar vrea sa -l otraveasca.”


Despre musulmani si cei care le accepta si le faciliteaza stilul de viata…“mi-am pus un cearceaf in cap si m-am uitat la lumea inconjuratoare printr-o gaura. Prefer perspective crestina… Parca intreaga lume umbla cu tolul in cap…nu degeaba este atit de intuneric la unii…”


“Dupa cum merge lumea cred ca este timpul sa-mi fac si eu un business…am sa deschid o croitorie de facut saci de imbracat si un shop de produs cenusa…in curind cerinta va fi foartemare…”


“Unii ...sintem recent scuipati de balena…care nu ne-a putut digera…nu degeaba multi oameni strimba din nas la vederea noastra…”



Niciun comentariu: