duminică, 28 iunie 2009

E greu


Imi simt pleoapele grele..ceva ma opreste sa pot privi..tot ce pot face este sa simt lumina lunii si oricat de mult m-as stradiu nu reusesc sa o si vad...Cand in sfarsit reusesc sa disting ceva e deja soarele pe cer...dar ceva nu e bine..si-a oprit dansul...si-a oprit stralucirea...pare fals si obosit...

Totul pare altfel si incep sa uit cum erau inainte toate...

Incerc sa ma conving singura ca totul va fi mai bine si tot ce reusesc sa fac este sa-mi dovedesc ca totul va fi mai rau...si ceva nu ma lasa sa ma opresc din chinul zilnic pe care mi-l provoc singura...

Ma inchid intr-o lume mica...o lume creata de mine...o lume a mea...lumea mea egoista...locul in care ma simt in siguranta...unde cerul e vesnic albastru fara sa ma doara...locul unde totul este rece si totusi imi face bine...locul cu norisori albi si pufosi care te indeamna la visare...locul de unde te pot privi fara ca tu sa stii. Tot ce lipseste din lumea mea e un suflet la fel de gol ca mine care sa asculte urletul...ecoul s-a plictisit de acceasi poveste spusa la nesfarsit...

Trezindu-ma a mia oara la realitate imi dau seama ca esti chiar in fata mea si incerc sa te ajung din urma....dar picioarele nu ma asculta si din nou raman singura si plang...Imi plange rabdarea de teama ca a epuizat si te voi pierde pentru totdeauna si totusi gandul inca e in urma ta incercand sa schimbe ceva...Incerc sa zbor catre tine odata cu gandul si ma lovesc de imagini...imagini cu tine zambind...zambete ce nu au foist provocate de mine si renunt...si cad...si se sfarseste totul pentru a mia oara...Ma las batuta...pana la urmatorul vis...ma las batuta...pana la urmatorul gand ratacit

In jur se lasa ceata...privelistea ma infioara...totul se transforma la loc in negru si de fapt asta e lumea reala...Soarele e tot pe cer si arde puternic dar eu nu-l simt...nu-mi pasa...Iarba ma indeamna la visare dar deja imi e teama...Cu toata lumina din jur intunericul e mai puternic....senzatia de gol e mai puternica...Candva reuseam sa ma ascund in spatele a diverse masti...astazi nu reusesc sa ma mai mint nici pe mine


Niciun comentariu: