marți, 20 octombrie 2009

Calatorie in singuratate

Toti meritam o vacanta...O vacanta departe de probleme....de griji...de oameni....si fiecare ne alegem metoda vacantei....Eu una sunt in vacanta de vreo doi ani....Am plecat intr-o calatorie in mine....mai mult intr-o calatorie de cautare a mea...Ce-i drept nu prea am avut noroc sa ma si gasesc...dar probabil am destul timp...Singurul neajuns ar fi ca trebuie sa o fac singura...sa ma sprijin de mine...sa ma sfatuiesc singura...sa ma imping mai departe singura...
E al dracului de greu sa-ti dai seama prin ce trece un om intr-o astfel de alatorie daca nici nu ai avut tentativa de a pleca...Cu totii ne dorim multe lucruri...unii le lasam in stadiul de dorinta de frica esecului...sau doar pentru a avea un scop care sa ne tina pe linia de plutire...Altii gresim iar si iar....cadem si ne ridicam...reusim si mergem mai departe...
Lucrurile bune pe care le facem le uitam cu usurinta...ne agatam de ce e rau...de greseli si esecuri...ne place sane chinuim singuri...
Intr-o lupta cu sine nu ai cum sa iesi vreodata invins....e vorba de tine...te poti controla...te poti manipula....doar te cunosti prea bine....doar nu refuza provocarea...
Nu-ti fie frica de lumina...eu am ales intunericul...poate la tine nu e prea tarziu...Nu te lasa pacalit de Timp...nu face altceva decat sa te amageasca...a obosit si el cu atatia pe cap....incearca sa scape de noi...ne convinge ca ne ingaduie libertatea mult dorita dar ne fura la secunde...La urma urmei chiar iti permiti sa pierzi atat de mult timp cat ai facut deja?

"Nimic nu durează în suflet. Până şi cea mai verificată încredere poate fi anulată de un sigur gest."
Mircea Eliade


Niciun comentariu: