marți, 20 iulie 2010

De ce?

Frica ma face sa ma multumesc cu o mediocritate rusinoasa. E un semn rau...pana si eu am inceput sa ma fur singura... Imi fur visele. Ce usor e sa invinovatesc pe altii... Vreau sa tip dar urletul mi se opreste undeva in gat...mi-e frica sa recunosc fata de mine ca am ajuns la vechea limita. Ma tot mint singura dar cat sa mai tina? Odata si-odata o sa apara un zid prea inalt sa-l sar si prea lat sa-l ocoloesc....si-atunci, atunci ce fac?
Noapte de noapte ma pierd printre stele, uit de mine uit de tot.... Plang cand vad stele cazatoare...le invidiez ca si-au terminat treaba si au putut trece linistite mai departe... Luna ma pazeste, m-ar consola daca ar putea vorbi...dar asa raman doar eu cu mine... Si in fiecare dimineata aceeasi poveste, soarele rasare si-mi aminteste ca am mai risipit o zi...si probabil nici urmatoarea nu va fi altfel...
Vreau sa nu stiu cum este sa-mi fie teama, vreau sa uit ce-i durerea...tot ce vreau e ca rasaritul sa ma faca fericita....sa-i pot auzi muzica...
Nu inteleg nimic.
Cad...sunt respinsa...renunt...pierd...uit...ma topesc...imi pierd sclipirea...nu sunt facuta sa rezist...inchei tot ce-a fost...fug spre eternitate...si poate gasesc linistea mult dorita.

"Ploaia moare de-ntristare
A ei haină n-o-mbracă;
Vara cu a ei căldură
Cade-n fund, pe promoroacă.
Am găsit un bob de rouă
Colo-n suflet, se mai zbate,
Şi-are forma, bună, nouă,
De tristeţe. Mă abate
De la frumuseţea dusă
În pustiul vieţii dure
Acum văd şi cum e pusă.
Stau să cadă... glasuri sure."
Constantina Rosca


2 comentarii:

cscsilviu spunea...

de unde atata tristete?

Walk Trough The Sunshine spunea...

tristete gasesti peste tot in jur...trebuie doar sa fii atent

http://fc02.deviantart.net/fs26/i/2008/171/7/a/Goodbye_My_Almost_Lover_by_soheir.jpg