vineri, 17 decembrie 2010

O lume minunata

"Omul are nevoie de 2 ani pentru a invata sa vorbeasca si de 60 de ani pentru a invata sa-si tina gura"
Lion Feuchtwanger
Incerc sa merg dar imi dispare drumul de sub picioare. Nu stiu sa fiu altfel, decat mai mult ca altii, nu stiu sa ma prefac schimbandu-mi nivelul si poate ca sunt lipsita de gratie, dar asta e. Nu pot sa tac atunci cand vine vorba de ceva ce conteaza cu adevarat. Prefer sa treaca ocaziile sa treaca pe langa mine dar sa ma pot uita in coninuare in oglinda fara sa-mi fie rusine. N-am nevoie de oameni. In general nu am avut nevoie de nimeni. Uit cuvintele altora pentru ca nu-mi pasa. Iubesc tacerea ignoranta. Chiar daca as sti ca maine s-ar termina totul nu as schimba nimic. Nu voi pleca pentru nimeni si nimic capul. Vreau, asa ca am.


Niciun comentariu: