joi, 4 februarie 2010

De la capat...si inapoi la inceput...

-Imi place ca ai mintit atat de mult incat deja incepi sa te crezi singur...Cum reusesti sa separi realitatea de mintea ta bolnava?
-Cine a zis ca trebuie...cand vreau ceva...obtin...si totul se petrece exact ca in mintea mea. Mijloacele folosite sunt de prisos in discutie. Si totusi uite cine s-a apucat sa-mi faca mie morala...
-Nu sunt chiar asa cum crezi tu.. Uneori mai si simt cate ceva... Rar dar simt..
-Sigur ca simti...ca si mine dezgust pentru ceilalti si totusi le zambesti frumos...dispret pentru zambetele primite...iar in mintea ta nu faci altceva decat sa incerci sa gasesti mptivul pentru care cineva se poarta frumos cu tine... Degeaba incerci sa pretinzi a fi altcineva...esti la fel ca mine..iar rasa noastra e pe cale de disparitie,usor,usor am fost exterminati...exilati...dati la o parte din calea tuturor...si totusi ne-am infiltrat printre ei...si suntem aici pentru a le face vietile un calvar... Cel mai bine ar fi sa lasi prostiile,sa te trezesti din visul euforic in care ai pretins ca traiesti si sa-ti revii la ceea ce am creat...la ceea ce esti de fapt.. Te-am invatat tot ce trebuie sa stii...
-Inceteaza..nu vreau..nu pot.
-Ba poti..si ceea ce este si mai amuzant este ca si vrei...Dupa toate protestele tale inutile stii la fel de bine ca si mine ca vrei sa revii...la ce a fost...si te gandesti cu un licar de speranta la ce ar putea fi...Facem echipa buna...intotdeauna am facut...ce ne-ar opri acum sa nu o luam de la capat?
-Totul! M-ai lasat cu ochii in soare acum mult timp...Ai plecat fara nici o vorba ...Cu un bilet aruncat pe masa sub chei si acum vrei sa luam totul de la inceput? S-au schimbat multe..eu m-am schimbat...

-Stii bine ca indiferent sub cate masti te ascunzi te cunosc asa ca lasa protiile...ia un pahar de sampanie si poarta-te ca o doamna cum te-am invatat... Nu esi un copil sa te ascunzi in spatele unor scuze in care nici tu nu crezi...Hai sa sarbatorim reinventarea noastra...Vom face multe..vom ajunge departe... Tu ai nevoie de mine iar eu de tine asa ca hai sa ne apucam de treaba...
-Atata timp a trecut si indiferent cat timp dispari cand reapari dai totul peste cap de parca ar fi ceva normal...dar ai dreptate...Sa bem pentru noi..pentru ce va urma..si pentru sufletele ce le vom pierde impreuna...

Niciun comentariu: