duminică, 20 februarie 2011

Hello

"Salbatice nopti - Salbatice nopti!
Cu tine de-as fi
Salbaticele Nopti
Luxuria noastra ar fi!
Zadarnice - Vanturile
Unei inimi in port ancorata
Nu-i pasa de Busola -
Nu-i pasa de Harta!
Vaslind in Eden -
Ah, Mare - de-as putea
La Noapte - sa ancorez
In unde Ta"
Emily Dickinson - Salbatice Nopti - Salbatice Nopti!
Te-am parasit in nopti pustii si te-am cautat in nopti tarzii, doar tu stii ce-a fost si de ce.
"Va inchipuiti ca ar exista o femeie care ar putea rezista ca iubitul ei sa-i spuna 1001 de nopti povesti?"
Stanislaw Jerzy Lec
Am facut ce mi-a spus inima. Tu ai facut ce te-a dus capul. Acum mimez umanitatea, ma adaptez, ma insult. Ai plecat cu varianta-mi originala. Sunt inconjurata de aceleasi copii proaste trase la indigo.
"Nu vreau sa te iubesc
O furtuna umple valea
Un peste raul
Te-am facut pe masura singuratatii mele
Lumea intreaga sa ne ascundem
Zile si nopti sa ne intelegem
Sa nu-ti mai citescin ochi
Decat ceea ce gandesc despre tine
Si de-o lume care sa-ti semene."
Paul Eluard - Sa te iubesc
Sunt nopti in care vad oamenii si gandurile lor piezise...alteori aud doar vuietul unui vant vesel. Sunt nopti in care-ti simt atingerea in palma si-mi vibreaza sufletul si-atunci fug sa ma ascund. Sunt nopti in care-mi las grijile sa-si vada de treaba si imi fac doar menirea - sa visez.
Inconjurati de mistere, sincera sa fiu prefer tacerea. A trecut prea mult timp de la lumile de basmuri in care traiam odata.
"Sunt nopti in care lupii sunt linistiti si numai luna urla"
George Carlin


Niciun comentariu: