joi, 10 februarie 2011

Take a bow


Nu incerca, totul e deja stabilit, nu raman decat trucuri ieftine fara rost si cand apare inconjurat de fulgere orbitoare si tunete asurzitoare nu ai ce intampina. Tipi din rasputeri si arunci cu ce-ti pica in mana sa te aperi. Mie mi-au smuls aripile,am fost obligata sa raman. M-am prabusit si am obosit sa ma ridic. Cu bratele intinse astept.
Vis cu viscole si furtuni, tu n-ai vazut niciodata asa ceva. Si-ntr-o seara apare cu o torta sa-si lumineze calea, da-i prea tarziu. E lacatul pus pe usa. Bate cu pumnul, se scuza, se ascunde si-asteapta. Ce? Habar n-am! Cat sa astept si eu? Ce sa-i cer? Trecutul urla si are dreptate.
Doi oameni, la fel si in acelasi timp altfel. Scena ii cheama, publicul asteapta, drdezamagire. Nu are rost sa incerce sa joace, finalul e prea cunoscut. Timpul a trecut si n-ai cum sa-l opresti. In aplauzele mute imi mor iluziile si visele zdrobite de decizii ridicole. Vreau sa-mi uit rolul, sa-l schimb. E un efort prea mare sa mai zambesc chiar si o clipa. M-a obosit drumu, totu-i o povara, ma ascund dupa cortina. Prea multe priviri, prea multe lumini, mi-mpierdut masca undev pe drum si o vreau inapoi. Spatiu-i prea mic, poate in alta viata totul ar fi fost diferit, sau poate nu. Plec invinsa din lupta, fara urme vizibile, decat lacrimi fara sens. Intr-un colt raman sperantele uitate, crezand ca ma intorc.
Pierduta vointa undeva departe, a trecut parca un veac de-atunci. Ma-ntreb singura si-acum ce fac. Dar raspunsul se incapataneaza sa nu apara. Visez la nenorocirea salvatoare, dar ramane la stadiul de vis. Ma mir si eu de incapatanarea mea, am renuntat si nu prea vad cale de intoarcere. Sunt nevinovata si o urlu in gura mare, dar platesc pentru greselile altora. Respecta legile tacerii si treci prin cosmar cu capul plecat. Daca te sperii mai bine opreste-te si fa cale intoarsa altfel risti sa te pierzi definitiv. S-a intamplat ceva si toate zidurile s-au prabusit dar o iau de la capatsi le ridicla loc. N-am de ales. Prin egoismul meu iluminat, ma intorc cu nerusinare si stiu ca trebuie sa supravietuiesc.
Imi vreau linistea inapoi, te rog stinge vantul. Ma apasa tacerea si-mi colorez cuvintele, bat cu pumnul in masa si nici o reactie. Ma simt haituita si uitata. Luna sta ascunsa si mi-e dor de ea. Ratacesc pe prea multe cai si totul in jur ma arde.

"Pasiunea pune lumea in miscare. Iubirea da mai multa siguranta lumii."
Ice T


Niciun comentariu: