marți, 12 aprilie 2011

As vrea sa fiu o stea

"Singurătatea este un turn cu ferestre oarbe, pe care mi-l port în piept."
M. Altolaguirre

Tinerete pierduta, transformi totul in resemnare din delicatete. Definitia spui ca daca inima iti bate si iti pulseaza sangele esti in viata. Si atunci eu de ce nu ma simt vie? O sa vina o zi... Mi-au zis ca singuratatea e de mine si au avut dreptate. Nu ma regasesc in Bucurie dar poate doar poate nu a reusit nimeni sa ma faca sa inteleg inca rostul. Un cuvant, un gest, un nimic ma poate scoate din cuibul de vipere in care m-am ascuns, dar se lasa asteptat. Inima-mi biata de ea, vaduvita de orice speranta se roaga, inca crede. Inutil! Am rabdat atat de mult incat am si uitat tot ce a fost frumos vreodata. Pe de alta parte si temerile si durerile au plecat undeva departe. Mi-a ramas indiferenta si tocmai asta ma face sa cred ca am murit, macar pe dinauntru. O sete bolnava ma umple de otrava si venin si tot ce pot face este sa zambesc si sa astept.


Niciun comentariu: