marți, 3 mai 2011

Foolish pride


"Tinerii ştiu destule lucruri pentru a fi prudenţi şi totuşi încearcă să realizeze imposibilul; şi îşi împlinesc dorinţa, generaţie după generaţie."
Pearl Buck

Poti trai o suta de ani foarte usor. Tot ce ai de facut este sa renunti la orice speranta de a supravietui atat. Trecerea timpului va fi dureroasa dar iti atingi scopul.

"Mulţi pierd micile bucurii, aşteptând marea fericire."
Pearl Buck

Ma uit in fata si nu inteleg nimic. Stiam ca ar trebui sa invat din greselile din trecut, ca avem tendinta de a ne repeta. Aparent nu. Tocmai analizand ce-a fost gasesc diferente imense intre amintiri asemanatoare. Si atunci eu de unde aflu ce ar trebui sa fac? Sincer m-am saurat sa ma arunc cu capul inainte in necunoscut. Recunosc am folosit destul de des metoda asta. Am inchis ochii am strans pumnii am inspirat adanc si m-am dus. M-am dus sa ajung undeva sus. De fiecare data mai sus. Dar de fiecare data doar ca sa am de unde sa cad.



Niciun comentariu: