miercuri, 11 mai 2011

None of your business

Nu e bine sa ne acomodam prea mult cu oamenii. Lumea in care traim e condusa de dusman, trebuie sa fim precauti. Noi avem grija de semenii nostri. Cand nu ne mai ramane nimic, doar pe noi ne mai avem. Nu. Ce? Eu nu cred asta. Viitorul nu poate fi decat asa. Asa stau lucrurile. Nu poti schimba ordinea lor fireasca. Schimbarea este ordinea lor fireasca. Si partea pe care noi o putem influenta. Inceputul depinde doar de noi. Dar eu am obosit. Unde plec? Daca voi avea noroc, inainte. Nici nu stiu ce sa spun. M-am inselat. Nu fac alegeri in detrimentul nimanui. Poate doar al meu. Niciodata nu am putut alege intre doua lucruri. Eu nu vorbesc despre nimic. Vorbesc despre curaj. Unde ma duc? Nu conteaza! Oricum vor da gres fara mine. De ce imi pasa?

Niciun comentariu: