luni, 23 februarie 2009

:(


A fost odata ca niciodata ca de n-ar fi nu s-ar mai povesti, intr-un castel uitat de lume de la capatul pamantului, intr-un decor cu iz de vechi si de fantezie, o mica, zvapaiata si vesela fetita. Si asa incep toate basmele copilariei si toate au un final frumos in care vine printul calare pe calul alb si salveaza printesa la ananghie si traiesc fericiti pana la adanci batraneti... In basme nu s-a inventat inca divortul...in basme niciodata nu mor oamenii buni.... sau daca mor sufletul le ramane sa-i ajute pe ceilalti.. In basme nimeni nu o obliga pe printesa sa faca nimic din ceea ce nu-si doreste iar zana cea buna e mereu pregatita acolo sa isi ajute protejata...:)
De ce nu e si in viata asa? De ce oamenii rai sunt vesnic mai multi decat cei buni...de ce nu am si eu o zana buna sa ma ajute atunci cand nu stiu in ce directie sa ma duc....? De mine cine are grija cand trecutul revine si ma inghite? Imi regret trecutul...imi detest prezentul...la viitor nici nu vreau sa ma gandesc...
FAT-FRUMOS UNDE DRACU ESTI?


2 comentarii:

Coana Zoitzica spunea...

daca nu e aici: http://www.resursadefun.ro/fat-frumos.htm
cu siguranta e in fata unui calculator si se intreaba:
Printeso din poveste unde p*&# mea esti?

Anonim spunea...

Sau poate Fat-Frumos al tau e un mare jucator de WoW. :)

Sau Harry ? :))