duminică, 8 februarie 2009

Leapsa....


Mama mea cea bloggeritza mi-a dat leapsa...o leapsa speciala care trebuie luata...luati si voi...e gratis...invitatia ramane deschisa:)


Sunt …neadaptata...si-mi place de mine asa cum sunt

As vrea … sa-mi dau seama ce dracu vreau sa fac pana la urma....daca nu via Africa

Pastrez …2 trandafiri uscati pe birou.

Mi-as fi dorit …uneori sa nu fiu chiar atat de incapatanata

Nu imi place …sa fiu vazuta ca un obiect

Ma tem … de mine....

Aud … voci?...si-n general doar ce vreau

Imi pare rau … ca nu reusesc sa ma fac inteleasa.

Imi place … bucurestiul noaptea.

Nu sunt … un accesoriu

Dansez… tot timpul...

Cant … mult mai mult decat ar trebui....

Niciodata … nu-mi las lucrurile neterminate

Rar … zambesc in ultima vreme.

Plang cand privesc … inapoi in timp.

Nu imi place de mine pentru ca … decat sa recunosc ca am o problema ma mint singura.

Sunt confuza … mai tot timpul....

Am nevoie... de liniste...imi e dor de zambetul meu..

Ar trebui … sa nu ma mai agat de toate nimicurile.


2 comentarii:

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Apreciez faptul ca ai scris si ca ai fost si foarte sincera. E un inceput.
Scrie fata, ca altfel iti sta mintea-n loc!

Mama ta cea bloggeritza

Walk Trough The Sunshine spunea...

Mom nu-mi sta mintea in loc ca n-are cum...uneori mi-as fi dorit sa ma faci si pe mine o pitipoanca blonda...care sa stiu doar prada si gucci...da na....tre sa suport consecintele...i have a big iq...si tre sa fiu mandra de el...si da stiu ca n-am scris cu litere mari...si pun foarte multe puncte de suspensie...dar asta e tot hazu meu...