luni, 9 februarie 2009

Leapsa....2....

Azi e zi de leapsa?...am primit pe mail leapsa pentru blog???..in fine...facand o traducere james m-a anuntat ca as fi printesa de gheata si nici macar atat ca ar insemna sa nu am inima daca nu fac si leapsa lui....ok...ii sunt datoare ca doar se chinuie sa-mi traduca blogu cand imi amintesc sa scriu:)...indiferent cat de stupida e leapsa lui:)...suna cam asa

1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2. Pick the 4th picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same!




Poza concert Armin...weekendu dintre probele de la bac...remixul la melodia Dash Berlin - Till the sky falls down...noroc cu ploaia nu se vedea ca plang...i hate this song....but yet...
Si nu nu dau leapsa mai departe...nu-mi place sa fortez oameni..cine vrea poate sa o ia...:)

Niciun comentariu: