vineri, 27 februarie 2009

Leapsa...


Incep sa cred ca s-a produs o epidemie de leapsa pe blogosfera...dar din nou....fiind mama....nu poate fi refuzata.... Pe de alta parte.... mi-e dor de mare... solutii?


If I would be a:


country: Britain


door: the pink door to a dolls house


form - shape and state: wiggly line


state of mind: depressed


quantity: small


sunblock: 50+


streetname: Broadway


planet: Abramcoley (google it)


American: Kennedy, Rose Elizabeth Fitzgerald (the first public Kennedy)


dream: nightmares....and daymares


Romanian: Vlad Dracul


Belgian: Princess Mathilde

Am avut o discutie aseara si intr-un fel am ajuns la melodia si videoclipul Queen...ar fi o idee buna...mi-ar placea sa-mi vad unii din prieteni in locul lui Freddy...se fac inscrieri in loc de cadou de florii....a girl can dream...