marți, 25 august 2009

A fost...O sa fie(?)

As vrea sa am puterea ca nimic din jur sa nu-mi perturbe linistea gandului...."noroc" ca mereu exista ceva sau cineva mai puternic ca mine care reuseste sa ma de peste cap...Lupta-te cu morile de vant daca poti. De ce nimeni numai vorbeste despre lucruri bune care se intampla...de ce nu se mai intampla si lucruri bune oamenilor? Toata lumea se imbolnaveste...se despart sau divorteaza....fluturasii le ocupa spatiile goale din portofel...De ce nu avem fiecare cate o zana buna...chiar daca ma tine pana la 12 noaptea decat deloc...Nemultumitului i se ia darul...dar celui care nu primeste nimic ce i se intampla?Eu mereu trebuie(?)sa-i ajut pe altii si sa-mi fac timp sa ma ajut si pe mine ca nu are rost sa pierd timpul asteptand nimic...Vreau sa fiu optimista...vreau sa fiu draguta cu lumea....vreau sa nu fiu o scorpie...dar oricat de mult m-as stradui tocmai lumea nu ma lasa...Pot incerca sa fiu multe...dar rabdarea o pierd foarte repede...cand sunt inconjurata de pretentii si de lucruri...vorbe...inutile...de oameni care isi cauta un tap ispasotor pentru greselile lor...cum pot fi amabila cu toata lumea? Exista si victime colaterale carora imi cer scuze...s-au bagat intr-un razboi care nu este al lor..a fost alegerea lor...Incerc sa-mi tin mintea ocupata cu o multime de lucruri ca sa nu stau sa ma gandesc la ce nu merge bine...blestemat fioe gandul si cine l-a invtat sa zboare...De ce trebuie sa zboare mereu catre a fost si sa ma faca sa regret ca am renuntat pentru iluzii...
Mi s-a impietrit zambetul pe fata deja...macar asa nu voi mai obosi prea mult incercand sa-l trezesc la viata...Nimeni nu se uita dincolo de ce e in fata lor...si daca inainte ii uram pe cei ce nu o faceau....acum le multumesc...sunt singurii care totusi imi dau un pic de liniste...


Niciun comentariu: