luni, 10 august 2009

Nimic

Ultima tigare pe seara asta...si ca in fiecare seara stau sa ma gandesc ce-am facut pana acum cu mine...si ca in fiecare seara singurul raspuns care imi vine in minte este nimic...Daca ar fi sa ma rezum la chestii ce tin de inconstienta de cele mai multe ori se schimba raspunsul....dar astea nu se pun...le-am facut si n-au schimbat nimic in bine...dar nici in rau...lucrurile neutre refuz sa le iau in seama....asa ca pana la urma ce-am facut eu pana acum cu mine? Inainte visam....cu ochii deschisi....speram...imi faceam planuri....acum doar astept sa mai treaca o zi...si ma agat de mici nimicuri care imi trezesc fluturii din stomac...si-n rest? In rest nimic...Am vrut libertate...si am avut parte de ea...mai multa decat am putut controla....am vrut independenta...am dobandit-o in timp si cu multa munca...n-am avut prea multe de pierdut in schimb...pe mine de-atunci...uneori imi duc dorul...alteori nu-mi vine sa cred ca eram tot eu...Atunci vroiam sa fac pe placu oricui...sa ajut...sa arat ca exist...si la 5 minute dupa se uita din nou de tine....esti pus pe raft...si dat jos si scuturat de praf atunci cand vei fi din nou necesar....Din pacate in timp s-a depus atat de mult praf ca nu am mai reusit sa fiu reutilizata...si poate ca asa e mai bine...Am obosit sa fiu suparata pe lume...am obosit sa urasc....energie irosita...fapte neobservate....cui ii pasa?

Niciun comentariu: