joi, 6 august 2009

Life sucks sometimes

Am voie sa nu fiu tot timpul zambitoare si perfecta....am voie sa nu am chef de nimic ori cat de mult incerc sa ascund asta....am voie multe....sunt ca o cutie cu amintiri inghesuite in timp si deja capacuk refuza sa stea la locul lui...si eu nu am forta necesara sa-l oblig..
Sunt usor de multumit....cu nimic uneori....dar mereu cand ceva merge bine altceva trebuie sa mearga prost...bafta mea...poate daca ignor partea rea se va plictisi sa ma sacaie...
Vreau sa rad...din orice nimic...sa fiu fericita chiar si atunci cand simt ca numai pot...rasul te apara intr-un mod ciudat...nu complet...dar ajuta al naibii de mult..
Cred ca o sa ma apuc sa uit tot ce-am invatat pana acum si sa o iau de la capat....ca un copil care d-abia descopera lumea...sa fiu uimita de zborul unei frunze...de zgomotele de pe strada....sa "recunosc" oamenii din jur...

Niciun comentariu: