vineri, 7 august 2009

Ispitire

Nu iti poti dori libertate atata timp cat vrei fericire...Toata lumea stie ca viata e apriga, care nu prea iti lasa loc de miscare mai mult decat vrea ea...uneori mult prea cruda...Viata te inraieste...te schimba...te strica uneori...
In fiecare dimineata ma trezesc spunand:
-Eu stiu ce vreau....eu pot face orice imi pun in minte...
In fiecare dimineata ma mint singura...in momentul in care ziua se termina undeva in spatele gandurilor aud o voce mica:
-Stii ce vrei dar la ce iti foloseste?Renunta n-are rost...

Am renuntat sa imi mai doresc luna de pe cer...n-are rost sa-i deranjez drumu de zi cu zi....
Vine toamna daca ar fi sa ma iau dupa vremea de afara...Vreau si eu sa plec cu randunelele cat mai departe...dar ca in fiecare an voi ramane cu ciorile care se amuza chinuindu-ma...Asa ca ma inchid singura intr-o colivie de aur si privesc in liniste cum altii se zbuciuma....

Niciun comentariu: