vineri, 21 august 2009

Iubesc vs Urasc

Inca o leapsa...si ca e traditie de familie o poate lua mama...:D

Iubesc viata..chiar daca nu prea ma folosesc de ea...
Iubesc fericirea...chiar daca vine rar in vizita...
Iubesc sclipirea din ochi atunci cand iti este bine...
Iubesc marea...atunci cand nu sunt inconjurata de gigei...
Iubesc oamenii carora nu le e frica sa spuna ce au pe suflet...
Iubesc oamenii care iubesc si atat fara sa se gandeasca la consecinte sau trecut...
Iubesc intunericul...sunt pierduta de atat de mult timp in el incat nu-l pot parasi...
Iubesc povestile spuse tarziu cand nu pot dormi...
Iubesc muntele...chiar daca prefer sa nu depun efort sa urc...se vede foarte bine si de jos:)
Iubesc noaptea...cea mai buna prietena a mea...

Urasc cand uit cum arata lumina din care am plecat...
Urasc sa traiesti intr-o stare de coma...
Urasc sa fie nevoie sa suport anumiti oameni cu un zambet tamp pe fata ca asa e frumos...
Urasc femeile care poevestesc ce i-au mai gatit "la al meu" fara sa le intrebi...
Urasc oamenii carora le place sa se auda vorbind ca doar ei au toate raspunsurile...
Urasc sa fie nevoie sa continui atunci cand simt ca numai pot si nu vreau decat sa stau in coltul meu...
Urasc sa fie nevoie sa tin in mine tot ce am de spus pentru ca sunt constienta ca nu ar schimba nimic oricum...
Urasc sa stau pe plaja si sa fiu umpluta de nisip de puiu de gigel ca doar "asa e la mare"...
Urasc cand ma pierd atat de rau ca imi ia chiar si cateva luni sa ma regasesc...
Urasc sa-mi deschid sufletul si sa-l primesc inapoi facut puzzle...


6 comentarii:

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

am preluat "traditia de familie", am executat si am lasat-o in aer ca sa nu mai bombane nimeni. :P

Walk Trough The Sunshine spunea...

d-aia esti tu mama...si de ce ma rog ai lasat-o in aer...ca mie mereu mi-o dai fara sa o lasi in aer...discriminare:P:P

menthaly raped toy spunea...

ita na :))
nu'mi place leapsa. deja 2 propozitii. kiar 3 :P mai vrei?
asta'mi place la iluzii, pauza la calorii... ataaaaaaaaaaaata capu'ai:D orti ;;) pardon, numa' pers. speciale zic asa :">

menthaly raped toy spunea...

hai k o sa scriu mai des:P

menthaly raped toy spunea...

apropo, imi pari km trista in film... :-?

Walk Trough The Sunshine spunea...

filmeaza tu de la 11 dimineata pe caldura aia infernala...si p-orma sa te vad ce vesela o sa fii....am fost foarte vesela la berea de dupa pe motoare...:)...
orti aaa? las ca vezi tu:))