joi, 4 martie 2010

Scurt

"Destinul este o limită; tot ce ne mărgineşte noi numim Destin."
Waldo Emerson
In teorie si in ceea ce las sa se vada nimic nu ma doboara, nimic nu ma opreste, nimic nu ma sperie. In schimb in practica, si in ceea ce tin inchis bine in mine, mi-e frica de orige gest fac, de orice zambet primit si tot ce vreau e sa ma feresc de tot. Dar nu pot. De cele mai multe ori imi spun ca motiul este ca nu sunt lasata de altii, dar adearul e ca mi-e frica de propria-mi singuratate mai mult decat de orice altceva.
Viitorul ma sperie pentru ca nu il pot controla. Ma sperie prea multe.
"Cheia pentru inexplicabilul soartei noastre este setea de nefericire, adâncă şi tainică şi mai durabilă ca dorinţa zvăpăiată de fericire...Îndoiala de sine îi chinuie pe oameni atât de tare, încât, drept remediu, ei au inventat iubirea, pact tacit între doi nefericiţi pentru a se preţui peste măsură, pentru a se lăuda între ei cu neruşinare."
Emil Cioran


2 comentarii:

Bogdan spunea...

interesante gandurile tale
bineinteles si citatul din Cioran e foarte bine ales :)

Walk Trough The Sunshine spunea...

Cioran e unul dintre geniile mele preferate si incerc sa ma folosesc de ce are de oferit cat mai mult posibil:)