marți, 23 martie 2010

That's right


"Immature love says, "I love you because I need you." Mature love says, "I need you because I love you."

Erich Fromm

Ne exercitam zi de zi dreptul de a alege, liberul arbitru. Dar cine ne poate spune ca alegem bine sau nu? Ma tot gandesc ca poate cei ce nu se agita si se complac in vietile lor mizerabile, triste si monotone sunt mult mai fericiti pentru ca ei nu infrunta nimic la care sa nu se astepte. Dar eu nu pot fi asa. Mereu am cautat drumul nepavat si neluminat, oamenii care imi inspirau teama si stiam ca nu-mi vor aduce nimic bun. Am fugit de ce era mai usor si bun, am fugit de fericirea usoara si de siguranta zilei de maine. Iar asta in loc sa fiu lasata in pace in nebunia mea am fost inalturata si deranjata, au incercat sa ma schimbe, au reusit, dar din fericire au dat gres la final si mi-au redat libertatea cu stampila de ALTFEL pe frunte. Altfel mai nou inseamna nu suficient de bun. Si ajungi singur urand faptul ca nu ai vrut sa fi oaia din turma si ai preferat lupul care le vaneaza.




Niciun comentariu: