luni, 23 martie 2009

And now what?


Cati dintre noi nu ne-am implicat cu sufletul si totul intr-o relatie ? Cati dintre noi nu am aflat mai devreme sau mai tarziu dezamagirea pe pielea noastra? Asta e o intrebare stupida...toti trecem prin lucruri bune sau lucruri rele in viata.. de fapt sunt doua intrebari: De ce isi bat joc de viata mea? Si voi primi alta in schimb de fiecare data cand cineva isi sterge picioarele pe ea?

E un mecanism care pare atat de complicat si totusi la o analiza mai atenta e totul atat de simplu... La inceput e totul cu lapte si miere...si-un mare curcubeu... Defectiunea se produce la momentul implicarii sufletului...niciodata...sau aproape niciodata nu o fac ambele persoane implicate in acelasi timp...iar cel ce-o face...ajunge sa-si adune singur cioburile... Acum nu te gandi ca e neaparat doar vina lui...sau doar a ta...fiecare isi are partea de vina...si de cele mai multe ori lipsa de comunicare duce la dezastre... Dar un fel de frica ciudata te opreste sa spui ce nu-ti place...sa psui cand ai impresia ca ceva nu merge si te complaci in situatie pana e prea tarziu si-atunci....si-atunci stai si incepi sa zambesti frumos pentru oamenii din jur pentru ca iar ti-ai pierdut increderea in ceilalti...pana clachezi...

Si daca stim toate astea de ce repetam greselile facute deja...si de care suntem constienti ca vor duce la acelasi rezultat? Pentru ca suntem oameni si pentru ca nu suntem in stare sa ne controlam sentimentele....la nivel emotional nu suntem chiar atat de evoluati pe cat am vrea si ne laudam...
And now what? What am I supposed to do?


Niciun comentariu: