joi, 26 martie 2009

Leapsa - Meet the Fockers....

Am primit leapsa care nu este de la mom...well that's a miracle... si leapsa asta chiar suna interesant...
In general in preajma parintilor par ingerasul perfect...vorbesc doar intrebata...sar prima sa ajut la adunarea paharelor or something....traume de dinainte... de la povestea cu provin din familie dezbinata deci nu sunt destul de buna...

Anul trecut inainte de Paste avand mancarimi in talpi ca de obicei m-am dus la un concert in club....am dat peste Fat-Frumos(pentru moment asa am crezut)...si peste 2 zile fiind pastele a zis daca nu vreau sa-l petrec cu el...M-am gandit ca se referea cu el si prietenii lui asa ca am acceptat...M-a luat frumos de la metrou de la Titan(am mers cu metroul pentru el)...am ajuns la un bloc si il vad ca la usa baga cheia in usa si il intreb ce face...Deschide usa...ma impinge in sufragerie(ma blocasem in hol)sa ii cunosc parintii...si eu am inceput sa ma balbai ca o blonda intrebata despre Kant... Si am crezut ca aia e tot ca dupa vreo juma de ora a zis hai sa mergem... Doar ca au venit si ai lui cu noi ca sa o luam pe bunicasa de acasa sa mergem toti la biserica sa luam lumina.... Se stie ca eu vorbesc foarte mult...dar in seara aia nu cred ca am scos mai mult de 10 cuvinte la biserica...si ma mai ardea si gatu dupa o tigare dar de rusine n-am indraznit sa le scot...prea imi zambeau frumos...

Si bineinteles ca s-a luat si cina in familie unde nu am indraznit sa mananc prea mult chiar daca manacarea era geniala... Oricum la un moment dat am plecat si la prietenii lui si m-am repezit direct in vin si sa-l balacaresc ca de ce nu mi-a zis si mie macar...Dar cu oamenii nu pot avea nimic pentru ca sunt minunati....
Intr-un fel mi-e dor sa ma mai duc acolo si sa-l gasesc pe taicasu reparand cheia de la cutia postala a mia oara in fata blocului....pe maicasa in bucatarie fumand...si pe el cu ceaiurile si salata lui de fructe la calculator sa ma ignore cate o ora doua in timp ce eu imi fac de treaba cu cititu si el din cand in cand injurand ca nu-i ies tranzactiile pe Forex...

Si ca sa nu moara Leapsa la mine o dau si eu mai departe lui Mr.Big...


4 comentarii:

Coana Zoitzica spunea...

ai fost la biserica? cu mamica si bunica? nu ai fumat? nu ai spus mai mult de 10 cuvinte?
tu????
sunt inca in stare de soc ...am nevoie de o tigare sa-mi revin ;)

Walk Trough The Sunshine spunea...

@Litlle Miss Sunset: am spus ca eu sunt ingeras cu parintii...:D...iti dai seama ce zambet dragut aveam....educatie am si eu da nu prea o folosesc:P

Coana Zoitzica spunea...

da n-am zis ca n-ai educatie, eu intrebam daca ai fost la biserica, ceea ce e altceva.
apropo, move on.

Walk Trough The Sunshine spunea...

@Litlle Miss Sunset: raspund dupa o sapt da asa-s eu mai vaca...i moved on...i moved on into another wall...