marți, 10 martie 2009

Time

Poate cineva sa-mi dea o definitie exacta a timpului? Nesimtitu trece prea repede atunci cand as vrea sa stea pe loc si atunci cand as da orice sa treaca mai repede...atunci incepe sa ma tortureze....ceasurile incepand sa-si miste secundarele infernal de incet...Incep sa cred ca a dezvoltat o constiinta si chiar ii face placere sa se joace cu nervii mei....nu a primit tocmai educatia potrivita pentru jobul sau...macar de-ai putea sa-ti faci o programare sa poti discuta cu el sa-i explici ca exista anumite perioade cand poate ar fi mai bine sa traga un pui de somn... Cand il intrebi de viata si incerci sa te imprietenesti cu el nu-ti raspunde decat cu "TIC-TAC...TIC-TAC...TIC-TAC"... Nu-i frumos Timpule sa ma ignori...oamenii se mai razgandesc....si eu m-am razgandit...numai vreau sa fugi pe langa mine...stai pe loc...hai sa mai bem un ceai....uita de ce te-am rugat, rupe contractul facut atunci...nu stiam ce spun...nu stiam ce iti cer...nu ma irosi...


Niciun comentariu: