sâmbătă, 21 martie 2009

Nu am voie

- "Dar tu mereu esti vesela si ne faci sa razi"
- "Tu faci si un emo sa zambeasca"

- "Mereu ai ceva de spus azi de ce taci?"

- "Mereu esti atenta la problemele oricui...azi pe ce nor ai disparut?"

- "De ce nu zambesti?"

- "Unde te-a pierdut mintea?"


Oameni buni am si eu problemele mele....si sincer m-am saturat sa ma ocup de voi toti si nimeni de mine... Nu sunt psihologu nimanui...nu atata timp cat nu mi se asculta si mie problemele... Nu sunt bufonul nimanui...atata timp cat nu sunteti in stare sa-mi furati macar un zambet. Nu am de gand sa mai fac pe nimeni sa zambeasca...nici macar pe mine. Daca nu am nimic interesant de spus...captati-mi atentia.

Numai am de unde sa zambesc tot timpul... Numai am putere sa rezolv problemele tuturor... De mine cine are grija? Primesc promisuni peste promisiuni....vreau fapte...nu cuvinte...sunt satula...

Nu am voie sa traiesc ca nu o fac ca inainte? Nu se mai poate ca inainte...s-au terminat resursele... Daca nu sunt ajutata nu mai pot ajuta... Considerati ca sunt ON VACATION! Poate revin sau poate declar faliment.... Who knows?


Niciun comentariu: