marți, 21 iulie 2009

All

Ce de facut cand vointa te paraseste si absolutul te cuprinde si te sufoca? Nu cred in nimic...Nu vreau sa mai am nimic de-a face cu ipocrizia si mediocritatea anumitor oameni care din pacate nu-si dau seama in ce situatii se ajunge si nu-si asuma responsabilitatea... Fiecare are nefericirile sale....si le fel de bine si eu le am pe ale mele care din pacate sunt mult prea multe ca sa imi mai pot permite luxul de a ma ingriji si de ale altora...Baza tuturor actiunilor voastre este nedreptatea si sacrificiul...mereu al altora bineinteles...Rautatea mereu se va naste in cercul prietenilor...si in timp va creste facandu-i pe altii mandri de suferintele cauzate...
Iubirea a expirat...si deja cred ca am uitat si cum ar trebui sa se manifeste...Am nevoie de ceva nou...ceva original...m-am saturat de lucruri facute pentru a impresiona...de ce s-a pierdut metoda de a spune exact ce gandesti in momentul respectiv...fara inflorituri si chestii inutile de umplutura...

Ne incarcam mintea cu tot felul de ganduri care nu faca altceva decat sa ne incetineasca...sa ne amorteasca si ne ama gim singuri ca de fapt e totul pentru binele nostru...Cum sa am pretentia sa nu fiu mintita de altii...din moment ce ma mint singura cam 90 % din timp?

Atunci cand doi oameni sunt facuti unul pentru celalt ar trebui sa-si dea seama din priemele momenete...sa simta asta cu fiecare celula din corp...indiferent de piedicile de pe drum...oamenii meschini...sau propriile temeri... Natura a facut in asa fel incat ei sa existe ca o completare a fiecaruia...Dar de ce asa ceva nu mai gasim decat in carti sau scenarii? De ce doar uitandu-ne in jur ne speriem?
Suntem egoisti...atunci cand gasim o perla care poate nu este perfecta o aruncam inapoi in apa in cautarea a ceva mai bun...problema e ca scoicile nu fac diamante...si gunoiul aruncat de unul poate fi comoara altuia...si cand ne dam seama ce am pierdut poate fi prea tarziu...Partea amuzanta este ca fiind constienta e toate astea...sunt greseli pe care le tot repet...habar n-am de ce..si am obosit ingrozitor..Incep sa o iau usor la vale si nu-mi functioneaza franele...tot ce mai pot face este sa sper ca poate voi intalni un pom pe drum care sa ma opreasca...orice de fapt...
Tot ce e de facut este sa crezi ca maine va fi mai bine...ignora faptul ca tu stii ca a fi mai rau...si pe zi ce trece situatia se va inrautati...incearca optimismul...poate pentru altcineva functioneaza...la mine doar a ridicat tensiunea mai mult decat in mod normal..Inghite in sec...inchide ochii...si arunca-te cu capul inainte...Fac asta zilnic...doar ca eu ma si astept sa cad si sa doara al naibii de tare..
Ma usuc usor...Simt asta din ce in ce mai bine dar fara solutie...Daca renuntarea poate aduce liniste niciodata nu va aduce si mangaiere...Am disparut si mi-e frica sa recunosc..


10 comentarii:

victor vido spunea...

offf, nu ma asteptam la asta din partea ta.cum poti sa spui ca a expirat?...s-au scris atatea carti,s-au facut filme, poeme, poezii, razboaie etc...au murit oameni(de ambele sexe) pt a dovedi ca exista si ca nu se poate fara ea...iubirea.
din pacate noi suntem expirati si devenim din ce in ce mai atasati de lucruri si nu de fiinte, dependenti de masinarii si nu de sentimente...chiar acum cocotat pe muntee eu am nevoie de net!ce tupeu sa-ti mai tin prelegeri, dar asta-i lupu'...moralist:P

Walk Trough The Sunshine spunea...

O spun pentru ca asa este...a expirat si nopi am uitat sa-i verificam data de pe ambalaj.
Exact s-au scris...s-au facut...chiar si tu vorbesti la trecut...gandeste-te acum cate se mai intampla din iubire(stirile de la ora 17 nu se pun ca acolo deja vorbim de un altfel de oameni)..
Chiar si asa dependenti de tehnologioe si de lumea materiala cum suntem eu tot vreau sa aflu de ce nu ne putem pastra si singurul lucru care ne face umani....sentimenetele... Schimbari in lumea asta mare se produc de cateva milioane de ani...dar pana nu chiar atat de mult oamenii reuseau sa le combine intr-un mod convenabil fara sa devina devina niste roboti programati de cine stie cine pana la urma...
Lupu moralist va fi mereu rimu care va sari sa contrazica...partea buna este ca el este si primul care isi da seama ca intr-un fel se contrazice singur...:)

victor vido spunea...

atata timp cat inca te mai incapatanezi sa vezi si partile bune chiar acolo unde nu sunt mai exista o speranta ;)toti stam foarte bine la teoria, dar din pacate practica ne omoara(dar naravul ba!).sentimentele se schimba sau se transforma, iubirile vin...trec, dar asta inseamna viata iar suferinta are si ea un mare rol in telenovela, apare intotdeauna la 'special guest'.partea nasola este ca ajungi sa-ti fie frica de oameni si nu de lupi, vb vine...

Walk Trough The Sunshine spunea...

Frica de oameni cu masti le lup ascunse la spate...asa e mai bine?
Deja incapatanarea aia se transforma incet incet in prostie...oamenii nu merita sa ai incredere in ei....Ar fi bun acum un imparat ca in povesti...care inainte sa apuce macar fiica lui sa-l vada pe tip il trimite sa faca nu stiu cate probe sa vada daca este demn...

victor vido spunea...

:)))ar ramane si ileana si cosanzeana nemaritate...prea multe turnuri prea multe ispite de-a lungul drumului.nu mai este asa simplu, acum detaliile conteaza:
cu ce cal a venit fat frumos?BMW sau dacie?dar armura ii era aurita?cu papion sau fara?daca-i taranist...
si ce daca a invins balaurul de peste 9 tari si 9 mari trebuie sa treaca N ani ca sa intoarca?nu poate sa ia si el o cursa de Lufthansa s-a zgarcit cu blue air-ul!

Walk Trough The Sunshine spunea...

atunci sa ia Wizz Air..ca doar e cel mai ieftin...ce n-ar face Fat-Frumos pentru Cosanzeana lui?...si pentru dragoste nu te opresti pe drum sa admiri turnurile...
din partea mea oricum poate sa vina si pe jos si sa ma scoata la o tigare...sa vad macar ca ii pasa....nu conteaza nimic altceva:)
nu tu ziceai ca nu trebuie sa renunti la speranta?
iar se contrazice lupu moralist singur?:P

victor vido spunea...

:)))maiii parca se aducea apa vietii fara de moarte nu tigari cancerigene...nu il stiu pe fat frumos dar ce ai zice de o cafea :)
eu vb dpdv a imparatului, sunt convins ca niciun pretendent nu o sa fie indejuns de bun pt un parinte oricate probe ar trece.
clar speranta moare ultima!

Walk Trough The Sunshine spunea...

Unde se mai gaseste cafea buna in Bucuresti...?Stiu eu una da in Mangalia....la nisip:))))) Apa vietii oricum a cam secat...
Da ideea nu era sa fie destul de bun pentru parinte...era ideea ca in lupta cu zmeul isi dadea seama ce-l astepta acasa cu nevasta cand se cearta...hai sa-l numim training pre-marital...:P

victor vido spunea...

suna excelent cafeaua la nisip...
s-ar lasa o noua moda in afara de contracte prenuptiale sa se introduca si o clauza in care sa se stipuleze training intensiv pre-marital obligatoriu :))))
asocierea iubirii cu mariajul sfideaza perfectiunea.se pare ca stie ileana cat de sus sa tinteasca.
singurii care au ramas consecventi sunt personajele negative, adica zmeul,lupul si spanul.dupa testele de anduranta fat frumos isi pierde din puteri mai ales daca apa vietii s-a evaporat.:P
aaaa si nu am vb deloc de bidiviu a carui merite sunt minimalizate, adica pe scurt ce facea fat frumos fara a lui cal? :))))

Walk Trough The Sunshine spunea...

in basme mereu e asociata...si aici discutam despre basme....daca ar mai fi stat ileana cosanzeana si fat-frumos sa mai iasa si la intalniri dupa ce-si dadea imparatul acordul...probabil nu s-ar mai fi ajuns la nunta aceea minunata de 3 zile si 3 nopti...
Bietul calut toata lumea uita de el...da la sfarsit de probe primeste si el mancare din bel;sug si ingrijiri...etc etc...