marți, 21 iulie 2009

With who?

Ai uitat vechiul drum ce-l faceai odata zi de zi?
Cine ti-a construit zidul in fata ochilor?
O oarecare...cu vechiul efect

Te-a transformat in mancare pentru caini!
Si ce daca n-ai fost prima iubire?

Am invatat unul de la calalalt

N-am fost prima si nici ultima

Dar de disparut tot n-am facut-o!
Regret ca te-ncurc dar e totul in mintea ta
Cine oare va ma fi ca mine?
Flacara ce n-o poate singe nici furtuna de decembrie...

In urma-mi las toamna si uscaciune...

Cenusa mi-e vesmantul...

Fat-Frumos nu e un joc...nu te mai ascunde..

Am obosit sa te caut...


2 comentarii:

sabina spunea...

deci,fat-frumos exista?

Walk Trough The Sunshine spunea...

Fat-Frumos....cavalerul in armura neagra...tipu care trece pe langa tine la metrou...habar n-am...in teorie ar trebui sa existe...doar ca nu-l prea gasim...se joaca fata ascunselea si uita sa ne anunte perimetrul in care il putem cauta...