vineri, 24 iulie 2009

Destinul

Cine nu este in stare sa-si dovedeasca inteligenta....nu face altceva decat sa ne arate ca nu a avut-o de la bun inceput...Cuvintele mari aruncate fara a fi gandite inainte...nu valoreaza nimic...Trec ca si cand n-ar fi fost..Sunt lucruri carora le stim inceputul...dar prezentul lor ne baga in ceata..

Ma simt ca intr-un magazin de antichitati....am prostul/bunul obicei (cine stie) sa adun tot ce-i vechi in jurul meu...nu accept nimic nou...ma ascund in spatele mormanului de sentimente trecute...in spatele a gandurilor cat de mici....in spatele a vorbelor scapate uneori fara intentie..Nimic nou nu isi poate face loc in micul meu magazinas...decat cu greu...si se pierde printre rafturi oricum...Am incercat sa ard totul...sa scap...dar cenusa a inceput un ciudat dans cu fumul si s-au transformat intr-o masa compacta in care m-au prins...E intuneric...aerul e de nerespirat...si asta e locul in care eu ma simt in siguranta...


8 comentarii:

victor vido spunea...

eheehee dar pasarea phoenix din ce renastea?din propriul cuib,din propiile amintiri si din propia-ai cenusa.iar focul are propietati magice, din cauza asta a venit vb a nu te juca cu focul :)))
prefer karma in loc de destin...sau dupa fapta si rasplata...adica totul se va reintoarce la tine sub o alta forma si cele negative si cele pozitive.
ai obsv ca nu scriu cu majuscule tocmai din faptul ca nici mie nu imi plac cuvintele mari ;)

Walk Trough The Sunshine spunea...

focul ca sa arda are nevoie de aer...fara foc nu avem cenusa...la mine de fiecare data cand dau foc nu apuca sa arda tot ca cineva de obicei pun o cupola peste si disparand aerul se stinge si focul....si ma trezesc de unde am plecat...
Karma cred ca a luat o pauza la mine...ca vin toate....da vin toate relele...si nu sunt tocmai ce-a mai ingrozitoare persoana de pe fata pamantului.....poate sunt pe locul 2 dar totusi:P

victor vido spunea...

hmmm aici e bun sfarma piatra...cineva trebuie sa vina cu masca de oxigen.dupa rele o sa vina si alea bune.lupul e patit si stie, dupa o iarna sfasietore de lunga vine si primavara bogata in de ale gurii.ciclul nesfarsit al vietii:))

Walk Trough The Sunshine spunea...

Pey eu tot ce ma chinui aici sa zic...tre sa simta cineva sa se joace de-a salvatoru...da sa uite sa mai plece de dupa...ca degeaba salvezi omu il cobori un etaj si p-orma pleci mai departe:)
E deja vara si ciclul asta se tot schimba in jur....da mi-emi lasa impresia ca la mine nu se schimba nimic....poate decat faptul ca devin din ce in ce mai panicata de ideea de a sta cu multi oameni in jur...am imbatranit prea devreme:))

victor vido spunea...

joaca de-a salvatorul e complicata, super eroii nu au timp de odihna.e bine sa ai oameni in jurul tau.e bine sa traiesti pt tine si tu trebuie sa-ti alegi pompierul sef.ala care are scara ce-a mai lunga sa ajung pana in varful turnului :)))

Walk Trough The Sunshine spunea...

De la fat-frumos am ajuns la super eroi...doar ca super eroii nu sunt tocmai foarte inteligenti...adica na inteleg ca se imbraca in graba da....chiar nu pot sa fie si ei atenti?:)))
Pompierul sef de fapt se alegesingur prin fapte nu e numit doar pe ochi frumosi...:P

Anonim spunea...

Pamantescul e scaparea.Nu cauta perfectiunea.

Walk Trough The Sunshine spunea...

@joker: pana si pamantescul ala a disparut:)