duminică, 5 iulie 2009

Nu stiu

- De ce nu ma poti intelege? Am nevoie de mai mult decat de consideri tu a fi suficient...

- Nu imi lasi loc sa te inteleg...Am obosit sa incerc si stii foarte bine de ce...

- De ce trebuie sa platesc eu pentru greselile altora? Nici dupa cate s-au intamplat nu poti renunta? Te-ai gandit vreodata ca si eu am obosit sa astept...macar de-as sti dupa ce stau.

- ...Nu stiu! Tot ce stiu e ca sunt confuz. Am nevoie de timp.

- Nu stiu nu ajuta! Indiferenta nu ajuta.Ti-am explicat de mii se mii de ori...si pentru ce? Pentru a mia oara te gandesti doar la tine.

- Esti doar un copil. Nu poti intelege multe.

- E mult mai usor sa ma invinuiesti pe mine ca de obicei. Daca nu pot intelege ajuta-ma sa o fac. Crede-ma ca incerc dar si rabdarea mea are o limita si mi-e frica de momentul cand voi ajunge la limita aceea...

- Trebuie sa recunosti ca esti o persoana dificila.

- Sunt dificila. Pur si simplu incerc sa ma protejez...si vad ca am si de ce.

- Eu ce pot sa fac?

- Orice! Sa schimbi ceva...sa-ti pese...e chiar atat de greu?

- Toate la timpul lor.

- Si eu ce ar trebui sa fac pana ajungem la "timpul" respectiv?

- Nu stiu...

2 comentarii:

Anonim spunea...

genial clipul

Walk Trough The Sunshine spunea...

Mi-a placut si cartea lui Stephen King Misery...si-mi place la nebunie cum a combinat versurile cu imaginile:)