duminică, 26 iulie 2009

Oare ai habar


Naivitate...fulger nemuritor...De ce va grabiti toti la lucruri marete neintelegand ce aveti de fapt de facut de la bun inceput?...Ce rost are sa te increzi ca toul va fi bine pentru ca asa ar trebui?...Ne ocupam timpul incercand sa traim asa cum trebuie....dramul de libertate ce ne ramane ne sperie atat de rau incat incercam sa o evitam pe cat posibil...Am atat de multe...si ceva lipseste...fara....Oricine a inventat iubirea nu stia ce face...



Un comentariu:

victor vido spunea...

nu pot sa nu remarc imaginea...e superba:p vreau si eu balooonul!azi am fost la 5 min de o plimbare cu asa ceva...naivul de mine spera la vreme buna si pe furtuna :)))
daca am fi fost circumspecti nu cred ca am mai vb de iubire.fara candorea, nevinovatia si simplicitatea ei nu se pot naste sentimente solide.